Raad niet eens met huidig vergadermodel, daarom Dordtse Dinsdag
Na de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 wil de gemeente met een nieuw vergadermodel werken. Na onder andere een enquête onder raadsleden en een thema-avond gaven raads- en commissieleden aan dat de kwaliteit van het vergaderen 'te wensen overlaat’. “Er zijn teveel vergaderingen en ze duren té lang.”